KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLTATÁSOK
A Miniszterelnökség (továbbiakban: Támogató) a “Civil Közösségi Szolgáltató Központ” cím elnyerésére kiírt pályázati felhívására a VOSZE 2025. évben pályázatot nyújtott be. Egyesületünk első ízben nyerte el a Civil Közösségi Szolgáltató Központ címbirtokos címet Jász–Nagykun-Szolnok Vármegyében.
A támogatási időszak kezdő időpontja: 2025. május 1., a támogatási időszak záró időpontja: 2025. december 31. napja.
A pályázat célja:
A pályázat célja, a Támogató által „Civil Közösségi Szolgáltató Központ” cím elnyerésére 2025. évben meghirdetett pályázaton nyertes civil szervezetek által működtetett Civil Közösségi Szolgáltató Központ működéséhez kapcsolódó költségek finanszírozása.
TÉRÍTÉSMENTES közösségi szolgáltatások 2025. évben:
I. Tanácsadások alatt az előre egyeztetett időpontban és helyszínen igénybe vehető, megfelelően dokumentált szolgáltatási eseményt értjük. A tanácsadások témakörei az alábbiak:
- Jogi, közhasznúsági tanácsadás;
- pénzügyi, könyvviteli és adózási tanácsadás;
- elektronikus ügyintézést segítő tanácsadás (ügyfélkapu, nyomtatványok, nyilatkozatok);
- pályázati és forrásteremtési tanácsadás (amely hazai és külföldi pályázatokra is kiterjed és felöleli a teljes pályázati időszakot);
- adományozással, önkéntességgel kapcsolatos tanácsadás,
- fiatalok bevonása a civil szervezetek tevékenységébe.
Tanácsadásaink KIZÁRÓLAG ELŐRE EGYEZTETETT időpontban vehetők igénybe személyesen! Köszönjük megértésüket.
II. Információs szolgáltatások alatt az ügyfélkör számára látható és hozzáférhető módon biztosított egyszerű információátadást értjük, amely megfelelően dokumentált.
Témakörei az alábbiak:
- Információs Rendezvény szervezése székhelyen és szabadon választott vármegyei járásban való megjelenés (tanácsadások szervezése és információs rendezvények lebonyolítása)
- Saját rendezvény (saját kezdeményezésű és szervezésű);
- Országos rendezvényekhez, kampányokhoz, programokhoz csatlakozó helyi rendezvények.
III. Infokommunikációs szolgáltatások alatt az ügyfélkör számára elektronikus úton történő információszolgáltatást értjük, melyeket az elvárt módon dokumentálunk. Ezek a következőek lehetnek:
Kötelező tevékenységek:
- Elektronikus hírlevél
- Rendkívüli elektronikus hírlevél
- Nyilvántartások kezelése, összhangban a GDPR előírásaival: (Ügyfél adatbázis, civil referensek adatbázisa) a partnerség erősítése érdekében.
- Honlap szerkesztése és frissítése:
Saját honlapon (https://www.jnszcivil.hu) Civil Közösségi Szolgáltató Központ tevékenységével kapcsolatos információk létrehozása.
Információs tartalmak, hírek közzététele a saját honlapon és -facebook oldalon
Információk biztosítása a CIP (https://civil.info.hu/) számára.
- Egyéb arculati elemek:
Roll-up, molinó, plakát
Címbirtokosi oklevél
IV. Képzési és egyéb szolgáltatások az ügyfélkör számára, amelyek megfelelően dokumentáltak a következőek lehetnek:
Kötelező tevékenységek:
- Adományozással, önkéntességgel kapcsolatos képzések, rendezvények megtartása;
- Helyi igényeknek megfelelő képzések (pl. Számítógép-kezelési és informatikai képzés;
- Civil szervezetek működését bemutató program a középiskolások számára;
- Hálózati belső képzések;
- Országos civil szervezeti vezető workshop.
V. Partnerség
- Civil Központ hálózati munkájában való részvétel,
- Részvétel az országos találkozón (CIKOT),
- Helyi kapcsolatok,
- Országos tematikus rendezvények.
VI. Magyar Külhoni kapcsolatok fejlesztése
Magyar – külhoni magyar kapcsolatok fejlesztése a határon túli civil szervezetekkel együttműködve.
- Legalább 1 együttműködési/vállalkozói szerződés v. megbízási szerződés a Vármegyei Civil Szolgáltató Központ és a külhoni magyar civil szervezet között.
VII. Kötelezően választható indikátorok
- Sajtóreggeli;
- Civil szervezeti kereső kialakítása a CKSZK honlapján;
- Rendezvény vagy képzés szervezése adományozás, önkéntesség témában;
- Képzés szervezése fiatalok bevonásának lehetőségeiről civil szervezetek számára;
- Civil szervezetek elismerése a megyében.

